Niin, kyllä maalla on mukavaa. Todella mukavaa. Torstai-iltana, meni netti yhtäkkiä pimeäksi. Ihan yhtäkkiä, ilman mitään varoitusta. *Piu* Täällä olin juuri lukemassa seuraamaani blogia ja sitten naps. Olin ihan NOOOOOOOO! Ei saa. Pääsiäinen tulossa, mahdollisuus nettailla. Ja sitten tapahtuu näin. En ole mikään nettiaddikti, mutta tämä ketutti. Eilen illalla, oli vanhemmilleni palautunut yhteys, mulle vasta tänään. Kun laitoin laitteen päälle, ja näin ADSL-valon palavan, olin että, JEEE!

Eilen näin ensimmäistä kertaa tänä keväänä A) valkovuokkoja, B) sinivuokkoja JA C) KAKSI, siis KAKSI västäräkkiä. En pysty tätä mitenkään todistamaan, kamerassa kun ei edelleenkään ole paristoja joten en saanut kuvaa. Mutta, kun näin ensimmäisen västäräkin, pysähdyin pyörän kanssa ja katsoin tarkemmin "You've got to be kidding", västäräkki. Sitten näin toisen. Jaha, näin sitten.

Ylihuomenna pitää taas mennä harjoitteluun. Ohjaava opettaja on taas jossain koulutuksessa ja minä taas toisen riesana. Olisi vielä pitänyt miettiä kuka olisi minun kuntoutussuunnitelmani kohteena, muttakun en edes muista suurinta osaa nimeltä. Valitse siinä sitten mitään.

No, ilmat ovat olleen Takamailla niin ihanat ja lämpimät että kissat ovat tykänneet. He ovat päässeet melkein joka päivä vähäksi aikaa ulos. Ihanaa.