Tänään meni aikas hyvin työssäoppimassa. Ja ensiviikolla olisi sitten näytöt, joiden luulen menevän ihan OK. Piece of cake.

Eilinen oli aika pasha päivä. Eräs asukas sanoi toiselle hoitajalle että tee sinä tämä asia kun tuo tyttö on niin arka, muuten olemme täällä vielä puoliltapäivin. Siitä jäi sellainen kuva että kun rivien välistä lukee, niin tulokseksi saa että olen osaamaton ja hidas. Nice.

No, tänään sitten tämä ko asukas pyysi että tulisinko minä laittamaan hänet petiin. No, minä siihen sitten että jos vain huolit niin tokihan minä. Siinä sitten sain kunnialla hänet sänkyyn ja hän totesi minulle että alathan sinä oppimaan. \o/ Erävoitto. Vähänkö olen...no, jotain. Eli vähän niinkuin että, yes madam, I can boogie. Kyllä minä opin.

Kissat, he nukkuvat taasen. Toinen radion päällä, toinen sohvan selkänojalla. Voi kun olisi oikea kamera niin voisi osallistua vaikka mihin haasteisiin. Mutta kun kamerani meni kaput kolmisen vuotta sitten.