Joo, siis huomenna alkaa taas uusi työssäoppimisjakso ( onpa hiano nimi annettu tavalliselle työharjoittelulle elikkä luettakoon myös orjatyövoimalle eli rääkille ). Perushoitoa ( persushoitoa ;) ) olis sitte luvassa eli kaikkea mahdollista hampaidenpesusta syöttämisiin ja vaipanvaihtoihin. Voi jummijammi. Odotan ihan innolla ( NOT, paremminkin paskankankeana ) kyseistä jaksoa. Voi yhen kerran, itku ja hampaiden kiristys. Mihin olen itseni tunkenut. Lasten kanssa päiväkotijaksolla vielä menikin, se oli niin luonnollista. mutta vaihdapas sellaisen aikuisen ukon vaippa ( jos äijä on vielä kaikenlisäksi harvinaisen irstas ) ja väitä sitä luonnolliseksi. On näköjään niin että tämä neiti menee aina siitä mistä aita ei todellakaan ole matalin tai muuten olisin jossain muualla kuin tässä tilanteessa missä nyt juuri olen. NYYH. Ruokarahaakin saamme hulppeat 3 €ukkia per päivä ja nekin ovat jo menneet.

Mitä sitten tulee musiikkimakuun minun ja niiden vanhusten välillä, aaaargghhhh! Olen varma että kun olen viisi viikkoa kuunnellut kaikenmaailman 50-luvun humpat ynnä muut, olen aivan valmis popittamaan täysillä jotain Lordia luolassani ( Lordi siis ei kuulu minun musiikkivalikoimaani yleensä ) saadakseni sen kaiken humpanjytkeen pois korvistani ja aivoistani. Kyllä on sitten kuunneltu Katri Helenat ja muut ihan loppuun. Ei tars tulla enää tarjoamaan mitään Beatlesia sen jälkeen kun tuosta selviän ( hengissä/ selväjärkisenä ). Aijaijaijaijaijai.

Mitäs kissoilleni, noille kotijumalille kuuluu tänään. Mökö-pallukkani nukkuu kahvinkeittimeni takana, sen ihanaisen jonka sain lahjaksi. Minttu-tyttöseni taas koisii radion päällä. Eilen ( öh, tota, tänään ) olin juuri aloittamassa katsomaan toista CSI Miamia Subilta ja menin hakemaan mehua. Kääntäessäni pääni, totesin että pahus, joko se ehti alkaa. No, siinä sitten aikani ihmeteltyä, katsoin että mitä ihmettä, juuri aivan vähän aikaa sitten olen tämän jakson nähnyt. Että mitä ihmettä? Mutta hetkonen, tässä on nyt jotain mätää. Ei helskutti, tämähän on Nelosella, tämä onkin Criminal Minds. Ja katsoessani lattialle, huomasin että Mököseni häsläsi digiboksin kaken kanssa. Mökö perhana!!!!!!!! Ja kissa hyppäsi vikkelästi sohvan selkänojalle ( ei sitten halunnut katsella CSI:tä ). No, kanava taas vaihtoon ja nauttimaan. Ohjelma ei ollut ehtinyt alkaa vielä onneksi.