Tässä nyt on ollut pieni tauko kirjoittamisessa. Ensin unohdin koko blogin. Sitten tuli Nanowrimo taas, jossa voitin jälleen kerran, eli jo toistamiseen. Sitten on taas ollut neitikisu sairaana ja huoli ollut hänestä. Ja nyt, minut halutaan työhaastatteluun, jonne en tahdo mennä. Työ kestäisi 6-12 kuukautta. Perkele suoraansanoen. Kun huhtikuussa olisi Camp Nanowrimokin taas. Ja tahdon ylittää taas itseni. Joka kerta kun olen osallistunut, niin Camppiin kuin Nanoonkin, olen ylittänyt itseni sanojen määrässä. Ja tälläkertaa, minulla olisi oikeasti idea kunnollisesta jutusta, eikä vaan pelkästään menisi aloittelijan innolla päin mäntyä. Kun vielä löytäisi jostain betalukijoita että saisi jotain palautetta siitä jutusta. 

Lukeminen on jäänyt nyt vähän vähemmälle, en ole käynyt kirjastossakaan. Olen lukenut jo kaikki omistamani kirjat vaikka kuinka moneen kertaan. Toisaalta tahtoisin ostaa lisää kirjoja, mutta ei ole varaa. Mutta toisaalta, pikkukylän kirjastojakin täytyy mielestäni tukea. Mutta sielläkin uhkaa jo mieleisteni kirjojen puute. 

Olen koukussa. Marvelin sarjoihin. S.H.I.E.L.D Agentit on....minulta loppuu übersanat, en edes keksi miten sitä kuvailisi. Joku aika sitten sain vihdoinkin katsotuksi myös Marvelin sarjakuviin perustuvan Ironman 3:sen. Ehrmagerds, Robert Downey Junior. Ja vielä pari vuotta sitten, en olisi edes ajatellut katsovani tuollaisia. Ja nyt minä olen raivosta kiehumaisillani kun Fox ei näyttänytkään kaikkia Shield agentit jaksoja vaan aloitti uudet jaksot vaikka vanhoja ei oltu kaikkia näytetty. 

 

Sanni: 2080-luvulla.

https://www.youtube.com/watch?v=va_4sd-KATc