No, olipa siitä paljon hyötyä kun aloin kirjoittamaan myös englanniksi. Pitäisiköhän yrittää vielä ruotsiksikin. Kun katsoin tänään tuota kojelaudan kävijälaskuria, se näytti jotenkin hassulta, kunnes tajusin, että kävijälukumäärä oli kasvanut yli 400 kävijään. Ja kaikki vain sen vuoksi, että kirjoitin myös englanniksi. 

Tänään oli tuulinen ja harmaa päivä, tosin kahden maissa iltapäivällä vilahti sinista taivasta, muutan niin pilvessä olevalle taivaalle. Puoli kolmelta, se oli taas pilvinen. Nytkin tuulee. Ja kellon ollessa 17.19, on +3 astetta. Lintulaudalla ei ole käynyt oikeastaan ketään, kun siellä ei taas ole ollut ruokaa ja talipallotkin ovat kaikki lopussa. Tänään tosin pihapuskissa kävi kaksi punatulkkuherraa ja fasaaniherrakin käväisi nopeasti pihalla. 

Viime yönä oli taas aika kuumat oltavat, kun molemmat kissat nukkuivat sängyssä. Ensin he tosin eivät välittäneet tulla ollenkaan sinne, mutta sitten tuli herrakissa ja myöhemmin neitikissa. Ja sitten nyhjättiinkin taas ihan kyljessä koko loppu yön. 

Eilen aloitin kirjoittamaan uutta fanfiction-tarinaa. Kaiken sen Nanoilun keskellä ei ole tullut kirjoitettua, mutta nyt, on taas aikaa. Se on CSI New York-ficci ja tein oikein kunnolla taustatyötä etsiessäni kaikkea pikkutietoa yhteen hahmoon jonka laitan tarinaan mukaan. 

24% vähenevä sirppi on 25 päivää vanha. 

Nimipäiviään 29.11 viettävät: Aimo, ruotsinkielistä: Edgar, saamenkielistä: Áibmu ja ortodoksista: Aake. Nimipäiväonnittelut. 

 

So, I was kind of surprised when I checked the dashboard of this Blogplace and noticed that the visitorcounter had bounced up to over 400 visitor. And that is all thanks to the fact that I began to write also in English. So people from USA have obviously visited in my blog. I just wonder why. Well, maybe I should start to write also in Swedish. 

The day was windy and gray but at about two o'clock ( Finnish time ), the sky got clear and I could see the blue sky but 30 minutes later, it was cloudy and gray again. Even now, it's windy and when the clock is 17.37 ( Finnish time ) it's +3 degrees Celsius ( 37.4 F ). There wasn't much visitors at the bird feeder today because the food was all out and also the other bird food that has fat and seeds in it, is almost finished. But there was two male bullfinches eating the seeds of one of the bushes at yard and even Mr. pheasant visited quickly at the yard. 

It was really hot to sleep last night when both of the cats slept at the bed. At first, they didn't bothered to come but then my Mr. Cat came first and some time after that Miss Kitty followed him and then they slept there the rest of the night. 

I began to write a new fanfiction yesterday. I have been bit busy because of the NaNoing but now, I do have time to write again. And I did really good background work searching the things that I want to put at my new character that I'll add to the story. 

The moon is 25 days old and it's 24% waning moon.