Minä voin sanoa, että olen kirjailija. Kyllä minä olen. Koska olen kirjoittanut kohta 50K sanaa, joten, OLEN KIRJAILIJA. *hih*

Olen myös tyytyväinen siihen, että olen alkanut hyväksymään itseni sellaisena kuin olen, läskeineni kaikkineni. En ole käynyt puntarilla ainakaan pariin kuukauteen, mutta tiedän, että painan ainakin yli 60 kiloa. Ja koska olen vain 152 centtiä, olen vähän ylipainoinen. Mutta so what, maailmassa on liikaa nälkäkurjen näköisiä ja kokoisia malleja ja teinejä. Hyvän jatkon hyväksynnälleni sain Kodin Kuvalehdessä julkaistusta artikkelista jossa kerrottiin eräästä XL-bloggaajasta. You go for it girl. 

Tänään oli päivä. Aurinkoinen, tuulinen, poutainen ja nyt, pimeä. Lintulauta on ollut aika kuollut paikka ( no food ) joten talipallot ovat olleet kova sana lintujen keskuudessa. Mutta laudan alla käppäili taas herra fasaani. Lämpöila on 18.30 aikaan +5 astetta.

Kissaherra taas sitä vastoin tykkäsi taas tänään möyhentää olkapäätäni. On se niin suloista, kun sellanen jötkäle tulee leipomaan olkapään lihaa kynsillä ja hurisee samaan aikaan. SItten se lötkähtää vielä siihen käsvarren päälle, tehden kirjoittamisesta aikas vaikiaa. Nukkui taas sängylläni kun neiti veti hirsiä hyllyllä. 

98% kasvava kuperakuu on 13 päivää vanha. 

Nimppareita 17.11 viettävät: Eino ja Einari, ruotsinkielistä: Einar ja Enar, saamenkielistä: Eidnár ja Eidno, ortodoksista: Niko, Reijo, Riiko ja Riku sekä epävirallista: Elvis ja Heineri. Nimpparionnea.