Melko uskomaton olo, aivan huikea. Tämä matka, tämä seikkailu, jonka aloitin ensimmäinen päivä marraskuuta, sai päätöksensä tänään, 25.11 kun sain vihdoin 50K rikki ja olen virallisesti Nanossa WINNER. Vielä viimeinen kohtaus pitää kirjoittaa, mutta sen aika on huomenna kun olen saanut tajuttua että minä todella tein sen ja kirjoittaa päräytin 50K ja himpan päälle enemmän sanoja kakskytviidessä päivässä. Sain ihan oikeasti itsestäni sen aikaan. 

Kellon ollessa siis 18.38, lämpötila on -3 astetta eikä minulla ole enää kiire kirjoittaa. Olen jo voittanut. Mutta ilma oli tänään kylmä, aurinkoinen, poutainen, tuuleton. 

Neitikissa on ottanut nyt tavakseen tulla koisimaan minun sänkyyni yöllä. Viime yönä tosin oli niin kuuma taas, että herrakissa sitten päätti siirtyä sohvalle nukkumaan. 

22 päivää vanha kuu on 53% vähenevä kuperakuu. Kello 21.28 on viimeinen neljännes. Ja kuun viimeinen neljännes on lähellä Regulusta aamuyöllä. 

26.11, huomenna, nimipäiviään viettävät: Sisko, ruotsinkielistä: Dagmar, saamenkielistä: Unni, ortodoksista: Innokenti ja Nikon sekä epävirallista: Unna. Nimipäiväonnittelut.