Tänään tuli sitten kirjoitettua loppukohtaus NaNoWriMo-tarinassani ja 50,179 sanalla, olen voittaja. Validoin tosin tarinan jo eilen, eli merkkaan eilisen voittopäiväksi. Joten nyt, kun olen Nanosta kohkannut kuukauden edestä, joten ajattelin kertoa jotakin muuta. Yritän tähän lisätä virallisen voittotuuletusbiisivideoni, joksi olen valinnut Cheekin Timantit on ikuisia-biisin.

http://youtu.be/81Ejyr-ddgw

Koskapa vähän aika sitten listattiin maailman seksikkäimmät miehet, eikä minun suosikkejani löytynyt sieltä, minä päätin, että listaan tähän omat suosikkini. 

Sasha%2BRoiz%2BNBCUniversal%2B69th%2BAnn

Ensimmäiseksi listaan Sasha Roizin. Anteeksi vain mutta onko muka joku seksikkäämpi kuin tämä Grimmissä esiintyvä, Sean Renardia esiintyvä näyttelijä? Onko muka? Katsokaa tarkkaan. 

images-normal.jpg

No tämä herra tulee kyllä hyvänä kakkosena. Richard Armitage. Monessa mukana ollut, mm. BBC:n Robin Hoodin sir Guy of Gisbourne. ( Hän näyttää hyvältä myös nahkavaatteissa, netti on pullollaan todisteita siitä. )

DavidTennantDoctor-normal.jpg

David Tennant. Kymmenes Doctor Who. Aivan ihana suklaasilmä. Kolmas sija. 

Christopher-Eccleston-as-Doctor-Who-2011

Kyllä, minulla on jokin fetissi pidempiin miehiin. Christopher Eccleston. Neljäs sija yhdeksännelle Doctor Wholle. 

Kello on 17.45 ja lämmintä ei ole kuin -1 aste. Sää oli mukavan kirpsakka ja kylmä, aurinkoinen ja tuuleton, poutainen. Auringonlasku oli jotain aivan upeaa. 

Kissatkin nukkuivat molemmat jälleen sängyssäni. Nyt alkaa olla niin kylmät ilmat, että lämpöinen sänky houkuttaa enemmän kuin sohva. Tai hylly. 

43% vähenevä sirppi on 23 päivää vanha. Merkurius on lähellä Saturnusta aamuhämärässä. 

Nimipäiviään huomenna, 27.11 viettävät: Hilkka, ruotsinkielistä: Astrid ja Estrid, saamenkielistä: Hilká ja ortodoksista: Jaakko. Onnea sankareille.