Äsken tapahtui aivan täydellinen jumitus. Oli katselemassa Gwyneth Espanjassa sarjaa Subilta. Sitten näytettiin jotain morsiusjuttuja. No, ajattelin siinä sitten että tämä nyt on sitten jotain Espanjalaista morsiousjuttua, naisen nimikin kun tuntui ihan espanjalaiselta. Kunnes katsoin ruudun yläkulmaan ja totesin että WTF? Liv. Olin ihan ulalla. Kuka hell on kääntänyt Liville. En ainakaan minä. Tai no, ehkä se olin minä vahingossa tai jompikumpi omista karvahanureistani.

Mikä on todella ällöä? Tai ei nyt ällöä, mutta jotenkin groteskia ( miten se ny sanotaan? ). Arman Alizad ( menikö oikein ? ) puhumassa norsun "isosta, metrin pituisesta melasta" tarkoittaen siis elehvantin pikkuveikkaa siellä jalkojen välissä. Ewwww.

Vilkuilin sivusilmällä lauantaina Dirty Dancingin finaalia ja mielestäni väärä pariskunta voitti. Olisi saanut olla se toinen. Ette varmaan ole itse katsoneet kyseistä ohjelmaa, mutta ei se mitään, kunhan jotain täytettä kirjoittelen.

Viimeaikoina olen miettinyt että lukeekohan kukaan tätä blogia kun en saa mitään kommenttia mistään.

Sääkin on ollut kylmä ja kisulit olleet sentakia sisällä. Pitäisi alkaa kirjoittelemaan kuntoutussuunnitelmaakin, mutta ei jassa. En saa mitään irti siitä, en edes tajua mitä siihen halutaan.