Eh, eh, there's nothing else I can say
Eh, eh, I wish he never looked at me that way
Eh, eh, there's nothing else I can say
Eh, eh

Tänään taas jatkui työssäoppiminen. Lopultakin pääsin tekemään jotain, ihan kirjaimellisesti enkä vain katsellut tylsistyneenä kun ohjaava opettajani tekee asioita oppilaiden kanssa. "Opetin" matematiikkaa neljälle mukelolle joista yksi on kuntoutettavani.

Aiemmin päivällä tapahtui asia, johon tarvittiin sitten "häntä". Ohjaajani lähetti sitten hakemaan hänet. Menin ensin etsimään häntä hänen luokastaan. Portaissa olin ihan että "voi kökkö, olen todella hakemassa häntä ihan tässä vaan itsekseni." Ihan niinsanotusti jäässä olin. No, hän ei sitten ollut siellä luokassa vaan käymässä toisessa luokassa. Sinne sitten. Kopkop oveen ja hän sitten avasi sen. "Sua mä etinki.", " Ai mua?", "Joo, X.X ( ohjaava opettajani ) pyys että tuutko sen luokkaan vai jnejne?", "No, jos vaikka ensin käyn siellä luokassa." Suurinpiirtein tollai meni keskustelu. Sitte hän lähti menemään yhtä kautta ja minä ( fiksuna ) menin eri kautta. Voi hyvää päivää ku olin typerä. En sitte voiny mennä samaa kautta. Teki mieli potkia itteä päähän, niin tyhmä olo oli ku bout minuuttia myöhemmin koputin luokan oveen. Onneksi ohjaajani tuli avaamaan sen, eikä hän.

Jonkun ajan kuluttua, hänen täytyi sitten tulla sinne missä minä olin ja siinä sitten olin hiljaa itsekseni ihan "Gägägä, hän on nyt tossa vieressä ja minä tässä ja voi hyvää päivää..."  Kun sitten toinen oppilas tuli luokkaan ja ohjaajani neuvoi mitä voisin tehdä jos oppilas tarviisi apua, yritin siinä sitten olla niin tärkeänä ja osaavana. Ruokalassa sattui taas niin että menin sellaiseen pöytään johon hän näki liiankin hyvin. Syö siinä taas "siivosti" niin ettei mitään putoa päälle vahingossa. Damn, tottakai sitten pidin kyynärpäitäni pöydällä.

My on-the-job-training continue again today. Finally I got to do something, literally and not just sit bored and watch while my instructing teacher does things with the pupils. I "taught" math today to four kiddies and one of them is the one I'm gonna rehabilitate. Teach her how to read and count perhaps little writing too.

Earlier today occured a thing that needed "him". My instructor send me to get him. I went to search him from his class and when I was at the bottom of the stairs, I was like " Oh bugger, here I am really searching him all by myself, alone." All "frozen" so to speak. Well, he wasn't at his classroom, so I went to search him from the other classroom. Knockknock at the door and of course he opened it. "You I was looking for.", " Oh me?", "Yeah, X.X ( my instructor ) asked if you come to her classroom or andsoonandsoon...," Well, how about if I first go to her classroom." Our conversation went something like that. An then he left and went other route and I went ( oh so smartly ) from another route. Well hello, that I was stupid. I COULDN'T just go the same route he went. I felt like kicking me to my head , so moron I felt, when I about minute later knocked behind the door.Luckily my instructor came to open it and not him.

After a while, he had to come where I was and I was there all silent and thought " ohohoh, there he is, beside me and I'm here and well good day..." When another pupil came at the room and my instructor told me what I could do if that kid needed help, I tried to be so important and knowing. At the diningroom, it happened so that I went ( accidentally ) to a table to where he could see too clearly from his table. Try to eat then there neatly so that you won't drop anything accidentally to your lap. Blimey, of course I place my elbows to the table.