Sammuu
Talossamme lamput sammuu
Autioituneita huoneet
Ovat yksi kerrallaan
Sängyn laitamilla hiljaa nuokkuu
Kaksi uupunutta
Onnellisia vain unissaan

Mä annan sut pois
Mä päästän sut pois
Vaikka sattuu
Sä annat mut pois
Sä päästät mut pois
Kaikkeen tottuu
Hymyillään vaan
Ei oo muutakaan enää antaa
Luovutaan toisistamme hiljaa

Laura Närhi: Mä Annan Sut Pois

http://www.youtube.com/watch?v=-SoxOb2ir5Q

Se on faktaa. Nimittäin että kaikille ei ole sitä Suurta Rakkautta tuolla jossain. Kaikille ei ole sitä Mr. Bigiä tai Carrie Bradshawtaan ( pistäkää noiden paikoille se jonka haluatte jos ette pidä noista nimistä ). Siksi tuo laulu, koska olen päättänyt että "annan" oman rakkauteni pois. Että en enää etsi. Se sattuu liikaa. Jo vain senkin takia mikä olen. Miksi kaikki aina nykyään haluavat seksiä, rinnastavat että rakkaus on yhtä kuin seksi. Ilman seksiä ei ole rakkautta. Katsoin maanantaina elokuvan Mitä nainen haluaa ( What women want ). Sydäntä kivisti niissä kohdin joissa vain suudeltiin, ei mitään muuta. Sellaista minä haluan. Vain suutelua, kädestä pitämistä. Yhteisiä hetkiä ihan vain ilman mitään taka-ajatuksia.

Kissoista: herrashenkilö hurraa ja surraa käteni päällä ja neiti-ihminen nukkuu radion päällä. Kohta muruseni, kohta pääsette ulos. Luvassa on aurinkoista ja lämmintä ilmaa.