Kolmas viikko on alkamassa työssäoppimisessa. Tänään oli työpäivä koska minua tarvittiin paikkaamaan erästä työntekijää, joten sain tiistain vapaaksi. Mutta ei se silti ole mukavaa. Viikonloppu piloilla. Selkä on hieman väsyksissä. Tänään sai mennä kuin pieni hirvi siellä työpaikalla. Saunotus, lääkkeet, ruoat, aamutoimet. Itse ehdin syömään vasta 13.30.

Sää on ollut tutun syysmäinen. Sateinen, harmaa, märkä. Tänään oli sumua. Viimeviikkoisesta lumesta ei ole oikeastaan jälkeäkään, jollei muutamaa pientä kikkaretta lunta lasketa.

Sählyn peluu on supistunut siihen yhteen kertaan viikossa, koska osanottajia ei ollut tarpeeksi sunnuntaisin. Sanoisin että voi perhanan peräseinäjoki kun ihmiset on laiskoja. Tekisi mieleni olla menemättä seuraavan kerran, mutta en alennu heidän tasolleen. Haluan pelata, vaikka se ei suuremmin minun kropalleni mitään tee, en laihdu sen ansiosta.

Tekisi mieleni laittaa tänne pari kuvaa jotka olen ottanut, mutta en enää tiedä laitanko, koska jos joskus haluan poistaa tämän blogin, en voi olla varma, jäävätkö ottamani kuvat ikuisiksi ajoiksi eetteriin enkä saa niitä sieltä pois.

Kissani, he joutuvat aina odottamaan minua kotiin. Mutta silti, he rakastavat minua. Ja minä heitä. Kollinpallukkani kellahti juuri tuohon lattialle nukkumaan ja neitinöttiäinen tiirailee ikkunasta.

Third week in my on-the-job-training period is beginning. I worked today because I was needed to fill in one employer so I got Tuesday of. But still, it's not nice. My weekend is ruined. My back is bit tired. Today, I ran like a little moose in my workplace ( a Finnish expression ), had so much work to do. One needed help in sauna and washing, had to give medicines, helped them with lunch and morning routines. I myself had time to eat at 13.30 p.m.

The weather has been familiar autumnlike. Rainy, wet, gray. And there was fog today. The little snow we got last week is gone if those few small lumps isn't included to the counts.

My floorball playing has diminished to one time a week because there wasn't enough players on Sunday evenings. I'd like to say, verdammt noch mal for people being too lazy. I would like to skip next time but I'm not gonna lower myself to their level. I want to play even when it doesn't do anything to my body, doesn't make me thinner.

I so much would like to put few of my pictures here but I don't know if I ever do because if I want to remove this blog sometime, I can't be sure that my pictures aren't left here hanging in the ether forever and I can't get them away from there.

My cats, they always have to wait me to come home. But still, they love me and I love them. My fatty tomcatty just plumped down to the floor to sleep and my little misskitty is peering through the window, looking outside.