Mitäpä muutakaan. Olen huomannut ( surukseni ja ketutuksekseni ) että täälläkään blogissa ei käy paljon ketään. Niinkuin ei missään blogissani. Itsekseni saan täällä pölöttää.

No, viimeviikosta. Ei mitään uutta länsirintamalla. Koko kolmipäiväisen viikon juostiin erään dementoituneen asukkaan perässä kun hän tuppasi karkaamaan milloin vain silmä vältti. Ihan paska homma, suoraan sanoen. Vei yhden hoitajan koko huomion ja se on huonompi homma koska varsinaisia hoitajia oli muutenkin alimiehitys. Ja viimeviikolla jatkettiin sooloilua, "oma-asukkaan" parissa. Hyvin on mennyt.

Sählyä olen alkanut pelaamaan ja kolme kertaa olen jo pelannut. Ihan vain naisporukalla. Ja kolme kertaa olen palatessani kotiin, näyttänyt aika paljon Beelsebubilta. Hiukset sojottaneet joka ilmansuuntaan ja vähän muuallekin. On saanut juosta ja olen haaveillut jo että kenties ensi kesänä mahtuis taas niihin ihaniin farkkusortseihin ( Baywatch-Pamsu-shortseet ). Ei vielä tosin tänään kokeiltaessa mahtunut. Mutta, kyllä se siitä.

Kissat, ne aina vaan yrittävät päästä vääränä ajankohtana ulkoilemaan. Myönnän että en ole käyttänyt niitä lenkillä ihan niin paljon kuin aikaisemmin. Ja se kaduttaa. Mutta, kyllä he vielä ehtivät ulkonakin käydä ennenkuin tulee lumet.